Dünya’nın neresinde olursanız olun;
 FanAir ürünlerinin kalitesinin bilincindedir.
 Kaynak israfını minimize etmek amacıyla şirket felsefesini “hızlı ve sürekli destek” olarak 
düzenlemiştir.

Sistemlerin kullanımı sırasında, karşılaşılan problemler en kısa zamanda destek
 hattına iletilir. Hizmet destek anlaşmaları ile belirlenen süreler dahilinde çözülür.
 Elde edilen veriler ışığında alınması gereken önleyici faaliyetler,
müşteri ziyaretlerinde yetkililerle paylaşılır.

Verilen eğitim ve destek hizmetleri ile kullanıcıların sistem özelliklerinden maksimum verim
alması, kullanım hata düzeyinin minimuma indirilmesi hedeflenmektedir.
✓ Müşterinin tesisinde komple montaj,
✓ İşe başlarken tam teknik eğitim,
✓ Müşterinin tesisinde tadilat ve iyileştirme hizmetleri,
✓ İnternet üzerinden veya telefonla teknik yardım,
✓ Gereği halinde görüntülü görüşme ile teknik yardım,
✓ Hızlı yedek parça sevkiyatı.